تحولات لبنان و فلسطین

مرغ آمین در حوالی شانه‌هایش پر زد تا مصدومیت بیش از این مجالی برای چزاندنش پیدا نکند و وسوسه به سیم آخر زدن در مرتع سبز دوباره سراغش را بگیرد.

از روستوف آرنا تا تاشکند با محمد محبی وینگر تیم ملی/ قد ازبک‌ها به ما نمی‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، با ته گرفتن روزهای عبوس، محمد محبی برگشته و باانگیزه‌تر از قبل به پیشتازی در روستوف و تیم ملی می‌اندیشد تا به خوشوقتی و خوشبختی در شیب تند پاییز سلام دهد.

زندگی چون آب روان در گذربود که با وینگر خوش استیل درباره این روزهای حساس همکلام شدیم و از جنگ‌های طولانی پیش رو پرسیدیم. گپ قدس با محمد محبی در آستانه نبرد با ازبک‌ها پیش روی شماست.

*۶ ماه دوری از اتمسفر تیم ملی به پایان رسید و قبراق‌تر از قبل برگشتی.

-بله مصدومیت از ناحیه روی پا سبب شده بود باوجود میل باطنی دور از میدان به سر برم. باید هزارباره از خدا متشکر باشم که به فرم ایده‌آل برگشتم و می توانم با همه وجود زیر پرچم سه رنگ ایران برای میهنم بجنگم.

*شنیدیم در روسیه کاپ گل کاشتی!

- در بازی مهم روستوف برابر خیمکی یک گل سرنوشت ساز زدم و شادی را به اردوی این تیم آوردم.بازی در روستوف با توجه به توقع بالای هواداران این تیم ساده نیست، اما من با تمرین دوچندان و تمرکز دقیق روی کارم توانسته‌ام در تیم جا بیفتم و نظر سرمربی را جلب کنم.

*یکجورهایی روستوف پاتوق ایرانی هاست. درسته؟

-خب پیش از من سردار و سعید اینجا حضور داشتند و زحمات زیادی هم برای روستوف کشیدند. ما تیم قدرتمندی هستیم که قهرمانی در جام حذفی روسیه را در کارنامه داریم و در لیگ نیز حرف های زیادی برای گفتن داریم.بازی در باشگاهی که ۹۴ سال قدمت دارد و در فوتبال روسیه برند است، برایم افتخار است.

*از روستوف آرنا تا ورزشگاه بنیادکار برای محمد محبی راهی نیست؟

-من به اردوی تیم ملی پیوسته‌ام تا با تمام توان بجنگم. ما بازی بسیار مهمی با ازبکستان  داریم و سرنوشت صدر جدول این گروه را مشخص خواهیم کرد. به هر حال هر دو تیم ۶‌امتیازی‌اند و  اگر سه امتیاز بازی پنجشنبه را بگیریم بر صدر جدول تکیه خواهیم زد و با خیال راحت تر به مصاف قطر خواهیم رفت. فکر می‌کنم با توجه به وضعیت دو تیم رقابت جذابی در تاشکند شکل بگیرد.

*حریف تا بن دندان مسلح را آنالیز کردید؟

-ما فوتبال آن‌ها را خوب می‌شناسیم. ازبکستان تیم قدرتمندی است و تقریباً به سبک فوتبال کلاسیک روسیه بازی می‌کند. این تیم از بازیکنان جنگنده‌ای مثل اورونوف،فیض‌الله‌اف و ماشاریپوف و چندتای دیگر بهره‌مند است.با این اوصاف باکی نداریم و بی اما و اگر به پیروزی فکر می‌کنیم.

 *و بلافاصله بعد از این دوئل، ملاقات با اکرم عفیف و دار و دسته‌اش در جایی دورتر از ایران. سخت نیست؟

- بدشانسی بزرگی است که در خانه از قهرمان آسیا میزبانی نمی‌کنیم.اما به نظر می رسد راهی جز مغلوب کردن آن ها وجود ندارد. ما به هیچ وجه قطر را حریفی ساده تلقی نخواهیم کرد. درست است که آن‌ها تا اینجا فقط یک امتیاز گرفته‌اند، اما حکم آتش زیرخاکستر را دارند و منتظر لغزش ایران هستند تا به جدول برگردند.

*محمد محبی  بیست‌وپنج‌ساله برای حضور در آوردگاه پرازدحام تاشکند استرس ندارد؟

-من ۲۳ بازی ملی دارم و از این پیکار سخت‌تر را هم تجربه کردم. قول می دهم اگر آقای قلعه نویی از من استفاده کند تمام وظایف یک وینگر اثرگذار را انجام دهم و خواسته‌های مربیان را عین به عین در زمین اجرا کنم. ما با این اسکواد تیم قدرتمندی هستیم و بعید است قد ازبک ها با همه جاه طلبی‌شان به ما برسد.

* برازجانی‌ها تیم ملی را قرق کرده‌اند محمد!

-باعث امتنان است که در کنار مهدی طارمی، محمد دانشگر،مهدی قایدی فرزندان شایسته استان بوشهر برای سربلندی ایران می‌جنگیم و در موفقیت تیم ملی سهم خواهیم داشت.

* و پیش بینی نتیجه؟

-می‌رویم که دست پر از زمین خارج شویم و آخر هفته خوبی را برای فوتبالدوستان رقم بزنیم. همین‌قدر می‌دانم می‌جنگیم تا سه امتیاز بازی را پس از ۹۰ دقیقه بگیریم. دعا کنید.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.